Gastronomie Festival, dé plek om jouw bedrijf te presenteren!

Wat staat er op je menukaart voor komend seizoen?
Wat zijn de specialiteiten van jouw bedrijf?
Wat zijn jouw seizoensproducten?
Wat produceer jij?

 

Doelgroep

Gastronomie Festival heeft als doelgroep de particuliere en uiteraard zijn kinderen welkom. Op ons festival ben je geheel vrij in het presenteren en inrichten van je eigen festivaltent. Je kunt bij ons diverse afmetingen festivalruimte afhuren, zowel inclusief- als exclusief tent en toebehoren. Op ons Festival is de verkoop van (streek)producten toegestaan evenals de verkoop van eten & (alcoholhoudende)dranken. Op het gehele festival wordt betaald met hele en 1/2 munten.

Deelnemers Gastronomie Festival 2020

Uit de Brouwerij - The Black Tie - Cloinq - Healthy Way - Ommelander Markt - Cantina Mexicana Groningen - Eetcafé het Zwarte Schaap - El Txoko - Brouwerij Martinus - The Single Guys - Rianne's Boerderij IJs - Hoogeland Catering & De Zwammerij - LekkerBakkie - Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk - Houdt Van Eten - De Drie Gezusters - Baxbier - 2join - De Uurwerker - Restaurant De Oude Sluis - Imono Asian Bar & Restaurant - Inspirations MartiniPlaza Groningen - Culinaire Vakschool Groningen - Feestverhuur Groningen - Uildriks Worst/Groninger Eierbal - ADGM Events - Green Café - Bidfood Nederland - Nice to Meat - Coca-Cola - Vanilla Venture - AB-InBev - Veltman Vis - Van Gelder AGF - (deze lijst wordt dagelijks bijgewerkt).

Standhouders informatie Gastronomie Festival

Veelgestelde vragen

Gastronomie Festival (editie 2) vindt plaatst op: vrijdag 19 maart 2021 van 16:00 uur tot 21:00 uur, zaterdag 20 maart 2021 van 11:00 uur tot 21:00 uur en zondag 21 maart 2021 van 11:00 uur tot 17:00 uur.

Gastronomie Festival 2021 editie 2 vindt plaats in MartiniPlaza Groningen.

Gastronomie Festival 2021 biedt bezoekers een culinaire reis langs vele leuke horecazaken en ondernemers uit Noord Nederland. Als standhouder kun je je bedrijf promoten door gerechten, hapjes, dranken en producten te presenteren en verkopen aan onze bezoekers.

Je bent als standhouder geheel vrij om te presenteren of aanbieden wat je wilt. We willen als organisatie alleen wel dat je voor bezoekers gangbare porties en prijzen hanteert bij hapjes & drankjes. Daarom hebben wij als enige verplichting ingebracht dat je minimaal 1 product, drank of hap aanbiedt voor 1 munt (a € 3,-) . Verder ben je geheel vrij in het bepalen van je prijzen.

Stand
Reservering van een 3×3 meter stand houdt in dat je een 3×3 meter vouwtent inclusief zijwanden van ons krijgt, deze staat al voor je opgesteld op de festivalvloer. Je hoeft dus alleen nog maar de inrichting van je stand te verzorgen (tafel, bar, vitrine, verlichting e.d.). Daarnaast maken wij een geplastificeerd naambordje voor je bedrijf welke je op de tent kunt bevestigen. Je bent geheel vrij in het inrichten en uitlichten van je stand en daarnaast heeft iedere stand 1 meter extra achterruimte voor opslag.

Reservering van een 6×6 meter stand houdt in dat je twee aaneengeschakelde 3×3 meter vouwtenten van ons krijgt inclusief zijwanden, deze staan al voor je opgesteld op de festivalvloer. Je hoeft dus alleen nog maar de inrichting van je stand te verzorgen (tafel, bar, vitrine, verlichting e.d.). Daarnaast maken wij een geplastificeerd naambordje voor je bedrijf welke je op de tent kunt bevestigen. Je bent geheel vrij in het inrichten en uitlichten van je stand en daarnaast heeft iedere stand 1 meter achterruimte voor opslag.

Vouwtent

Heb je andere wensen? Neem dan contact met ons op.

Stroom (mits aangevraagd) wordt voor je aangelegd bij je stand, je dient zelf een officiële verdeeldoos mee te nemen.

Betekenis stroom opties:

  • 1 groep/1 fase = 16A, 230V, 3600Watt.
  • 1 groep / 3 fasen = 32A, 380V, 20KiloWatt.

Handig om te weten:

  • Een gemiddelde koeling verbruikt ongeveer 350 Watt.
  • Een enkele inductieplaat is over het algemeen 2000 Watt.
  • Achter op elk apparaat staat het piek Watt vermogen, hier moet je vanuit gaan.

Gasflessen en open vuur zijn in de Festival hal niet toegestaan.

Er mag in de hal uitsluitend op inductie gekookt worden en geregenereerd worden in steamers.

Standhouders die toch graag met een green egg of smoker e.d. willen werken bieden wij de mogelijkheid om bij de Festival entree op ons voorterrein (buiten) een stand te plaatsen. De standhouder dient in dat geval zelf voor een stand te zorgen.

Je dient zelf zorg te dragen voor voldoende glaswerk, servies of disposables. Er is een algemeen spoelpunt aanwezig.

Voor het serveren van dranken en gerechten adviseren wij te schenken in biologisch afbreekbare plastic glazen. Glaswerk kan opgaan in het publiek of meegenomen worden naar de verschillende thema terrassen. Werk je met glaswerk? Dan adviseren wij 1 munt statiegeld te vragen (geef dit duidelijk aan voor bezoekers).

Voor het serveren van gerechten/hapjes adviseren wij om gebruik te maken van, karton, hout, biologisch afbreekbaar plastic, -bagasse of -plamblad servies. Servies kan opgaan in het publiek of meegenomen worden naar de verschillende thema terrassen. Werk je met servies? Dan adviseren wij 1 munt statiegeld te vragen (geef dit duidelijk aan voor bezoekers).

Als standhouder mag je alcohol schenken op het Gastronomie Festival. Het festivalterrein beschikt over een vergunning om alcohol te schenken/verkopen en er vindt leeftijdcontrole plaats bij de entree. Middels festivalbandjes kan de standhouder zien of een bezoeker alcoholhoudende dranken mag kopen/nuttigen.

Op het Gastronomie Festival mag je eten en/of drinken of gerelateerde producten en workshops aanbieden. Alle aangeboden hapjes, drankjes, producten en workshops dienen te worden afgerekend met munten. Op het Gastronomie Festival mag niet gesampled worden.

Je bent vrij in het organiseren van tastings, workshops en dergelijke, deze worden afgerekend met festivalmunten. Activiteiten als tastings en workshops dragen bij aan de interactie met de bezoeker.

Graag horen wij vooraf wat je gaat doen en wat voor bijdrage (munten) je hiervoor gaat vragen aan de bezoekers. Je kan dit alvast aangeven op het inschrijfformulier standhouder.

Om de bezoeker zo goed mogelijk te informeren zullen wij tijdig contact met je opnemen per mail voor de tijden en informatie voor ons festival programma.

De bezoeker kan bij de kassa een munt kopen van € 3,-. Deze munt is ook deelbaar en heeft dan een waarde van € 1,50 per helve munt.

Munten worden tijdens en aan het eind van een festivaldag ingenomen en geregistreerd door MartiniPlaza waarbij tussen de organisator en standhouder een ontvangstbewijs wordt getekend. Zo ontstaat er geen ruis op de lijn qua ingenomen muntaantallen.

Je ontvangt 66.66% van de muntwaarde terug van alle op jouw stand ingeleverde munten, de organisatie zal aan het einde van het festival de munten tellen.

Voorbeeld:

  • Van elke ingeleverde munt met de waarde van € 3.- ontvang jij als standhouder €2,- 
  • Van elke ingeleverde halve munt met de waarde van € 1,50 ontvang jij als standhouder €1,-

Verrekening munten, standhuur en uitbetaling eindfactuur

Het totaalbedrag met specificatie van de ingenomen munten op jouw stand wordt verrekend met de verschuldigde standhuur e.d. De berekening daarvan krijg je per mail toegezonden in de maand na afloop van het festival waarna je een eindfactuur kunt sturen t.a.v. MartiniPlaza BV. Zij zullen daarna de uitbetaling verzorgen.

Een festivaltent afnemen is niet verplicht, een eigen stands neerzetten mag ook mits passend in ons concept. Wel willen wij graag weten wat je plannen zijn en hoe je eigen stand eruit gaat zien. Neem daarom voor inschrijving van een eigen stand contact met ons op zodat wij gezamenlijk een passende invulling kunnen aanbieden.

Voor het Gastronomie Festival bieden wij uitgebreide sponsormogelijkheden en partnerships aan. Dat kan in de vorm van beachvlaggen, banners, advertenties op onze schermen en meer.  Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden: https://gastronomiefestival.nl/contact/

  • Opbouw: donderdag 18 maart en vrijdag 19 maart 2021 (opbouwtijden volgen).
  • Afbouwen: direct na afloop van het festival op zondag 21 maart 2021 en op maandag 22 maart 2021 (afbouwtijden volgen).

Ja je mag je producten verkopen voor festivalmunten. Contante betaling of pinnen is niet toestaan op de festivalstands, enkel bij de kassapunten. Het samplen van producten is niet toegestaan! 

Aanmelden standhouder

Bedrijfsnaam (verplicht veld)

Naam contactpersoon (verplicht veld)

Adres bedrijf (verplicht veld)

Postcode bedrijf (verplicht veld)

Vestigingsplaats (verplicht veld)

Telefoonnummer 10 cijfers zonder streepje (verplicht veld)

Uw email adres (verplicht veld)

Uw facturatie email adres (verplicht veld)

Uw website inclusief http:// (verplicht veld)

Wat voor soort standruimte wilt u?
Keuze: Tent
3 x 3 meter € 300.- inclusief tent en naambordje3 x 6 meter € 600.- inclusief tent en naambordje3 x 3 meter € 250.- kale ruimte / eigen stand en naambordje

Wilt u gebruik maken van onze werktafels in uw stand?
Keuze: Bruin of Bruin oud of Wit oud
Geen1 x blad bruin -120x70- € 10,-2 x blad bruin -120x70- € 20,-1 x blad wit oud -120x75- € 10.-2 x blad wit oud -120x75- € 20.-1 x blad bruin oud -120x75- € 10.-2 x blad bruin oud -120x75- € 20.-

Wat voor soort stroom wilt u afnemen?
Geen1 x 16A groep € 50,-2 x 16A groep € 85,-1 x 32A groep € 125,-1 x 16A groep + 1 x 32A groep € 175,-

Wil je graag wat organiseren tijdens het festival? (verplicht veld)
NiksTastingWorkshop

Opmerking

Ik ga akkoord. Met deze inschrijving verklaart u het eens te zijn met de algemene voorwaarden MartiniPlaza, privacybeleid en dat u standhouder bent tijdens het Gastronomie Festival op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 maart 2021. Betaling van de standhuur vindt plaats na het festival en wordt verrekend met de ingeleverde munten op je stand. (Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW).